2017. július 6., csütörtök

Egy kis hülyülés..... motorháztető dekoráció

Egy cimborától - mivel bambi áldozatos lett - kaptam egy tört motorháztetőt 2 üveg Mirindáért.... szóval nekem tiszta haszon volt.

A repedést, horpadást lecsiszoltam, gitteltem......





Ide kitaláltam hogy kellene valami dekor.... de olyan, ami tényleg nem jön velem szembe holnap.....
Körbekérdeztem pár dekorost, de majd 30.000ft+áfa + 6000ft/órás grafikai utómunka lett volna az ára. Szóval nyugodtan számolhatunk 40-50.000ft-al mire ideér.
No ennyiből akár le is fényeztethetném profikkal.

András barátom viszont ügyeskedett megint..... így a grafika meglett, és ajánlott egy helyet is, ahova elküldte a képet, és kért egy árajánlatot. Öröm az ürömben, hogy nem válasz jött.....hanem egy válasz, hogy KÉSZ..... Ez  azt jelentette, hogy nem is látom az eredményt, de 25.000ft-ba került.

Szerencsémre Andrásba 1001%os bizalom van, szóval ha Ő azt mondja hogy szép, akkor az tényleg szép. Ő nem ezt mondta..... Ő azt írta nekem: KIBASZOTT JÓ LETT.
Szóval  kiderül holnap , mert addigra ér ide a futár.
A grafika amúgy ez lett. Ez egy sima kép a netről vadászva

Volt még pár verzióm, de végül ez mellett döntöttem. Ilyeneket szerkesztettem be amúgy magamnak, hobby szinten







OK, akkor a külseje jó lesz..... De jött egy gondolat a belsővel:-)))
Így lefestettem fehére sima zománcfestékkel.... Nagyon szép lett....

Közben elkezdtem kivágni egy rakás csillagot nem használt karbon fóliából.....

Vettem egy piros és kék festéket.... meg maszkoló szalagot.....
És estére az eredmény..... hát nem lett tökéletes, mert egyrészt túl széles volt a maszkolószalag, másrészt nem mindenhol száradt meg a festék......így pedig vagy ezért, vagy eleve a festék miatt beráncosodott..... A képen nem nagyon látszik, de nem lett jó..... az ötlet kivitelezhető, de ez csak épp elmegy
Lehet kicsit megködölöm feketével pár helyen, hogy "régebbinek" hasson.....

kis feketével....

Megjött a fólia is:-)))


És fel is került:-)))




Szóval ütős lett szerintem:-))))))








A gyári tető pedig elrakásra került:-))))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése